Re: dvbt2

HUDA hudaklan na volny.cz
Čtvrtek Říjen 15 20:25:43 CEST 2020

Dobrý den,
nevím jak u Vás, ale já měl problém přímo se zesilovačem.
Po nějaké době některý mux vypadl, někdy po pár minutách, někdy za několik hodin či dní.
Když jsem vylezl na půdu, rozebral konektor (F), tak bylo zase na nějakou dobu  vše OK.
Když jsem tam dal jiný zesilovač tak všechny problémy zmizely.
Zajímavé bylo, že vypadával vždy jiný mux.
Jsem cca 50 km od Kletě za kopcem a mám anténu Emos EM-27LTE na půdě.

HUDA