Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Neděle Říjen 18 11:27:36 CEST 2020

Přesně tak.
Navíc pokud se jedná o nějakou standardní díru (díra pro zápustný šroub,
případně díra pro zapuštění šroubu s válcovou hlavou), tak na to mají
parametrické CADy nástroj "Díra". Tam si většinou můžete i vybrat, pro
jaký šroub (podle jaké normy) a velikost má díra být.
Dále je také významné, jak hluboko má díra sahat.
To u žádného tělesa nejde nastavit dostatečně univerzálně.
Typicky mají CADy volbu:
- blind (do pevně zadané hloubky, to by šlo i s tím tělesem)
-up to next face(k další ploše)
-up to face (k vybrané ploše)
-though all (skrz všecho)

JP