Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

Ales Prochaska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Říjen 18 12:09:53 CEST 2020

Umí a to hned na několik způsobů. Konkrétně Solidworks na to má

- wizarda který udělá na uvedeném místě díru podle parametrů se
závitem, zahloubením atd.,
- umí odečíst předem připravený model jiného tvaru, čímž se dá udělat
díra libovolně složitá,
- umí podle jiného předem připraveného modelu udělat dutinu s dalšími
vlastnostmi (úkos, dělicí rovina, smrštění) vhodnou pro konstrukci forem,
- lze uložit určitou sekvenci příkazů do knihovny (Design Library) a
tu potom na daném místě použít,
- dá se definovat makro.

A pak možná umí ještě něco, protože i po létech každodenního
používání mi v něm zbývá spousta funkcí o kterých ani nemám ponětí že
existují :-)

Aleš Procháska