Re: Mobilní operátor - detekce typu telefonu

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Říjen 14 21:52:34 CEST 2020

Není ten Symbian firemní?

Marně přemýšlím o tom, proč mi na dvojsimkový telefon přišla jenom jedna
SMSka. Jen na soukromou SIM od VDF včera, firemní SIM od O2 nic.
Manželce na soukromou od VDF včera, firemní od TMO dnes. Takže
soukromý/firemní a navíc ještě každý operátor jinak?

Technologické SIMky asi nic nedostaly? Je to podle tarifu?

S.