Re: Mobilní operátor - detekce typu telefonu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 14 22:00:21 CEST 2020

Ten Symbian je takový ten skupinový tarif, kdy zaměstnavatel dává do
VPN i rodinné příslušníky. Jiným lidem v této skupině (s Androidy)
SMS přišla.

Ještě by bylo zajímavé vědět, jak to bylo organizováno. Doufám, že
operátor dostal požadavek "rozešlete tohle na chytré telefony".
A nikoli že dostal příkaz "naval hygieně seznam chytrých telefonů".

PL