Ledka z uv na nehty

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 14 12:23:52 CEST 2020

https://www.nailsmag.com/389377/uv-light-cured-gel-how-it-works :

Most gels cure well in wavelengths of 340 to 380 nanometers (nm).

No a pak si zjistěte, kde má citlivost Vámi používaný fotorezist na DPS.

To, co jsem napsal, ovšem vůbec nijak nesouvisí s tím, zda Číňan poslal
něco, co opravdu vytvrzuje akrylátový gel na nehty (ale to dcera už asi
zjistila)...

--
Jirka