Ledka z uv na nehty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 14 16:48:31 CEST 2020

Ta LEDka bude asi nějaký speciál, co svítí na více vlnových délkách.
Asi i ty laky jsou různé, tak aby výrobce postihl všechny.

Já mám LEDky 405, 395 a 365nm.  Všechny vypadají "normálně".
Jen se zkracující vlnovou délkou se pořádně natahuje cena.
Ta 395nm je 2-3x dražší než 405nm, 365nm tak 5-6x dražší.

PL