Re: Mikrokrokování hodin ( Re: Zdroj minutových impulzů pro hodiny)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 12 08:32:52 CEST 2020

Tak jsem to zkusil pomalou sinusovkou. Ta ručka má tendenci se pomalu
rozjet, ale motor má "hysterezi" a stejně to klapne - asi opravdu do nějaké
zarážky.
I jsem to připojil ke zdroji a pomalu přidával ten správně polarizovaný
impulz - a v jednom momentě LUP!   To samé při obrácené polarizaci.
Tyhle hodiny asi opravdu tiše nebudou fungovat :-(

Čímž pádem jsou jedny k dispozici, pokud by někdo chtěl....
Jsou to tyhle:
https://d46-a.sdn.cz/d_46/c_img_gR_F/GIKD3H.png?fl=exf|crr,1.33333,2|res,800,600,1|wrm,/watermark/sbazar.png,10,10|jpg,80,,1

za čokoládu :-)

Bez