Re: Mikrokrokování hodin ( Re: Zdroj minutových impulzů pro hodiny)

balu balu na k-net.fr
Neděle Říjen 11 16:41:18 CEST 2020

Ono tam treba dost velku silu, aby to preklopilo a ten hluk vytvaraju mechanicke zarazky co sa preklapaju. Nie som si uplne isty ako tomu pomoze pomaly nabeh.

Mal som tie velke listkove pragotrony s datumom a kalendarom nejaky cas v kancelarii. Hluk az tak nevadil, ale po par dnoch ma zacalo vylozene srat ako to preklapanie cloveku pripomina kolko casu s prepacenim predrbe. Zacnem odpovedat na mail, aj ten najjednoduchsi a klik-klik-klik... 10 minut v prdeli. Dojde konzultovat kolega a 20 min v prdeli...

Tak som ich nakoniec vsetky (mam ca 6 roznych modrlov) namontoval do labaku, tam sa maka, tam to odpocitavanie nevadilo :)

b.