Re: Mikrokrokování hodin ( Re: Zdroj minutových impulzů pro hodiny)

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Říjen 12 09:43:02 CEST 2020

Ty potřebuješ něco jiného - potřebuješ krátký pulz, který uvede
mechanizmus do chodu a pak skončí, aby k dorazu už dobíhal pomalu.
Ale to asi nedokážeš, většinou je uvnitř něco jako bistabilní relé =
cívka (cívky) a permanentní magnet. Přeskočení magnetu drcne do
ozubeného kolečka a to posune ručičku "o minutu".

Taky můžeš najít ten magnet a nalepit na něj něco co bude tlumit náraz.