Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Říjen 11 22:31:14 CEST 2020

Pro zajímavost jsem si to stáhnul a fakt pěkné :-) Dík za tip.

Aleš Procháska

 Od:   Šerých Jakub <Serych na panska.cz>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   11.10.2020 21:57
 Předmět:   RE: V čem kreslíte pro 3D tisk?

WOW!!! Tak to je bombastický soft! 6.3MB velký exáč, který se spustí bez jakékoliv instalace  a umí neuvěřitelné věci. Navíc je nádherně ovladatelný klávesnicí, takže klikání je při kreslení minimum. Hraju si s ním cca hodinku a už teď v něm kreslím myslím rychleji a hlavně výrazně předvídatelněji než v celém slavném 20GBajtovém Inventoru.

Díky!

Jakub Šerých