RE: V čem kreslíte pro 3D tisk?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Říjen 12 08:57:41 CEST 2020

Já jsem si sjel těch pár tutoriálů, co jsou na stránkách programu. Jsou tam jak v textové podobě, tak ve formě videí. A myslím, že pro pochopení základů to bohatě stačí (navíc pro ty, kdo nejsou zvyklí modelovat v parametrickém modeláři je tam myslím fakt skvělý výklad constrainů a stupňů volnosti s príma příklady, které člověku na první dobrou nedojdou).
http://solvespace.com/tutorial.pl (videa až hodně dole na stránce)

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Monday, October 12, 2020 7:53 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: V čem kreslíte pro 3D tisk?

Zdravim,
ja si s tim zacal taky hrat pred par dny kvuli upravam licencni politiky Fuson 360. Tutorialy na YT jsem sice nasel (jak jinak :-D), ale kvalita je (jak to na YT byva) ruzna, vetsinou odpadni, obcas najdu perlu, ale ta bohuzel nebyva soucasti nejake ucelene serie :(
Nemate nekdo kanal s ucelenym a kvalitnim obsahem na toto tema? Byt to od nekoho 3D tiskaciho byloby vyhodou (ale ne nutnosti rozhodne)
BR,
Marek