V čem kreslíte pro 3D tisk?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Říjen 11 16:59:06 CEST 2020

Dobrý den
Nevím, jak moc pomůžu coby linuxák. Kreslím ve Freecadu a
nestěžuji si. Metodu nakreslit obrys a ten vytáhnout do třetího rozměru
umí taky. Pak třeba vybrat některou z ploch na objektu, na ní zase něco
načrtnout a vytáhnout do třetího rozměru. Sčítá nebo odčítá objekty a
tak. Přímý export do stl má. Slicer mi výsledek vždycky vzal. Má něco
přes 140 MB :-)

Zeman