rooboticka ruka, pripadny nakup serv a krokovych motoru

Martin Locker locker na vosrk.cz
Sobota Říjen 10 15:48:00 CEST 2020

Ta konstrukce vypadá docela dobře. Řemínky určitě vydrží (obvykle budou přeskakovat zuby), spíše sleví ty plastové díly.

Martin Locker

Odesilatel: Vojtěch Petrucha (petrucha na volny.cz)
Datum: 10/10/2020 15:11
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: rooboticka ruka, pripadny nakup serv a krokovych motoru

zdravim,

díky všem za odpovědi. ano, dá se toho najít spousta, ale většinou ta hmotnost je u konstrukcí s krokovými motory o dost větší než by bylo pro ten sawppy rover záhodno.

našel jsem tohle: https://ustepper.com/store/robotics/30-86-ustepper-robot-arm-rev-4.html#/50-stepper_motors-no_motors_included

esteticky se mi to sice nelíbí, ale prakticky asi ano. každopádně ta cena za mechaniku není tak hrozná.

nevím co popraská dřív, jestli plasty nebo řemínky, když to dítko poškádlí, ale uvádí možnost tisku náhradních dílů...

díky

v.

> Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 09.10.2020 19:14
> Předmět: Re: rooboticka ruka, pripadny nakup serv a krokovych motoru

Různých konstrukcí na tomto webu vyšla spousta.
Poslední:
https://hackaday.com/2020/10/08/3d-printed-scara-arm-with-3d-printer-components/

Komponenty například na http://cncshop.cz/ .

PL