Re: OT: motor sekačky

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Sobota Říjen 10 14:29:27 CEST 2020

ano,tento karburator opravdu plovak nema, palivo je pumpovano chodem motoru z nádrže do komůrky z které je pak přes trysku nasáto to telesa karburatoru a do motoru.
nevim jak jste na tom s pristupem k ND, ale nejdriv bych dal novou svíčku. může blbě pálit pod tlakem. druhou vec v poradi bych vymenil membranu a těsnění a vycistil sací a přepadové sítko. nakonec bych vymenil cele teleso karburatoru. Porad je ale mala moznost ze blbě pálí zapalování :(
muzete zkusit i tu radu s licnou do trysky (nikdy sem se s tim nesetkal) ,jen pozor ať ji nenasajete do motoru :)
b.

⁣Odesláno z TypeApp ​