Re: OT: motor sekačky

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Říjen 10 18:03:53 CEST 2020

Svíčku jsem nejdříve vyčistil, a protože to nijak nepomohlo, zkoušel
jsem i úplně novou. Sítka jsem také čistil. Jak jsem psal, jednou se mi
podařilo sekačku naklonit na bok a motor se rozběhl tak, jak má až do
dalšího naplnění nádrže. Z toho se domnívám, že tam může být něco, co
tam být nemá, nebo se hýbe aniž by mělo. Nejjednoušší bude asi začít tím
karburátorem a pak se uvidí.
Díky
EH