Re: OT: motor sekačky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Říjen 10 11:48:22 CEST 2020

Takže trvám na tom co jsem psal ráno. Máte karburátor s přepadovou
komůrkou, benzín dodávaný čerpadlem přepadává otvorem zpět do nádrže,
hladinu máte určitě v pořádku. Výměna celého plaastového karburátoru je
spolehlivé řešení, pokud si nechcete hrát. Černání svíčky může způsobit
i velmi slabá jiskra, ale to nebude váš případ.
Lubor