Re: OT: motor sekačky

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Říjen 10 11:25:58 CEST 2020

Motor je B&S Model 9000 Classic 450 Series, možná není tak stará, jak to
mohlo z úvodu vypadat. Přesně nevím, ale může se to blížit k 15 letům.
Karburátor je skutečně plastový a zvětšený průměr trysky by tomu mohl
odpovídat.
Asi je to tenhle
https://shop.briggsandstratton.com/collections/carburetors-carburetor-parts/products/briggs-and-stratton-498809-carburetor

Problém však nenastal postupně, ale skokově. Motor běhal bez problémů až
do osudného dne.

EH