Re: OT: motor sekačky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Říjen 10 09:31:56 CEST 2020

Já tipuji že máte starý motor s SV rozvody.

 1. U starého motoru budou ventily zaklepané do sedel, vůle nastavíte
    citovka odbroušením ventilu. Musíte přitom sundat hlavu.
 2. A asi máte karburátor z umělé hmoty, kde je z umělé hmoty i tryska,
    a časem se zvětšuje. Rychlá náprava, do trysky vložit pár vláken z
    rozpletené licny.

Lubor