Re: OT: motor sekačky

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Říjen 10 11:02:42 CEST 2020

Klasická na čtyřech kolech, ale to je nepodstatné, motor je B&S Model
90000 Classic 450 Series. Rozdělával jsem to jen narychlo na zahradě a
jen hlavní části, ale plovák jsem tam nikde neviděl. Ale motor ze
sekačky jsem zatím nikdy rozdělaný neměl. Z toho, co jsem viděl, jsem
usoudil, hladina paliva pro přísun do motoru se nereguluje plovákem, ale
je dána přepadem a tento systém je součástí horního dílu nádrže na
kterou přiléhá zbytek se sáním vzduchu. Regulace otáček je řešena
klapkou v sání vzduchu řízenou odstředivě (aerodynamicky) tlakem z
chlazení motoru. Ale může to být jinak.

EH