Re: OT: motor sekačky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Říjen 10 10:28:31 CEST 2020

Doposud jsme se nedozvěděli co máte doopravdy za sekačku. Popište ji
nějak. Membránové karburátory se používají u křovinořezů a pil, kde
motor pracuje v různých polohách. Jestli máte sekačku na kolečkách,
určitě nemá membránový karburátor. A jestli jste v karburátoru našel
fólii, tak je to jen palivové čerpadlo. To vám bohatou směs nezpůsobí.
Lubor