Re: OT: motor sekačky

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Sobota Říjen 10 07:53:13 CEST 2020

ulejvá se to benzinem. nepisete presny typ motoru ze stitku, nejde poznat jaky typ karburatoru tam máte. ale určitě plovákový. plovak hlida hladinu benzinu a pres paku tlaci na jehlovy ventil ktery zavírá privod paliva z nadrze . kdyz se zacne zasekavat zacne se motor ulejvat benzinem a pak jde i tezko startovat.
zjistete presne cislo motoru ze stitku, najdete typ karburatoru a objednejte sadu na opravu, včetně membrán kdyz uz to bude na stole.
b.

⁣Odesláno z TypeApp ​