Re: Výroba vysokoohmového sluchátka

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Říjen 9 14:29:54 CEST 2020

Ještě přidám aktuálně změřené parametry toho sluchátka Tesla "4 kOhmy"
na https://imgur.com/YguwKSY (resp. https://i.imgur.com/YguwKSY.jpg),
obsahuje dvě sériově zapojené cívky - spoj není snadno přístupný a tak
jsem měřil onu sériovou kombinaci:

L = 721 mH/Q = 1,447 při přítomné membráně (normální stav)

L = 647 mH/Q = 1,431 bez membrány (tak, jak je na obrázku)

oboje měřeno při 1 kHz

Rs = 2,152 kOhm

Mohlo by to pomoct při výběru vhodné cívky z relé.

--
Jirka