Re: Výroba vysokoohmového sluchátka

Pátek Říjen 9 11:45:29 CEST 2020

Dobrý den,
a proč se v dnešní době snažíte (a ještě k tomu v domácích amatérských
podmínkách) o výrobu sluchátek touto starou technologií? Co takhle vzít
nějaká běžná sluchátka s vysokou citlivostí, letmým pohledem na Alzu
třeba tohle s 118 dB/mW
https://www.alza.cz/genius-hs-300n-d297890.htm
a dát k nim trafo? Pokud nejde o kvalitu, klidně i síťové trafo. Trafo s
převodem 24/230V vám z 32 Ohm udělá 2,7 KOhm a myslím že citlivost těch
sluchátek bude úplně jinde, než u těch starých. Když sluchátka spojíte
na mono, budou mít 16 Ohm a dáte k nim trafo 12/230V, dostanete 5,9
KOhm. Trafo dáte do krabičky, na jedné straně zásuvku jack a na druhé
straně dráty s banánkama.

Anděl