Re: Zkrat adaptéru

Jiri Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Pátek Říjen 9 08:39:43 CEST 2020

Jenom dotaz k PPTC

1. Kolikrát je vratná ta pojistka, protože první co budou děti dělat bez
dozoru i s dozorem je to zkoušet jestli to vypne ve zkratu (vím co jsme
dělali v ládí).

2. Nevím jak rychlo zareaguje tato pojistka oproti tavné, ale máme
problém s měřákama v proudovém rozsahu. Hodně dětí nechá přepnutý do
měření proudu a dá měřák na napětí. Spálí se tavná pojistka to je dobře,
ale nechce se mě ji pořád měnit. Šlo by k 800mA pojistce dát PPTC třeba
na 500mA a tím ochránit tavnou pojistku v měřáku i za cenu zmenšení
měřeného rozsahu?

Děkuji JL