RE: [OT] Centrální vysavač Re: [OT] roboticky vysavac

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Úterý Říjen 6 07:59:22 CEST 2020

Alespon doufam, ze nikoho nenapadne vysavat kaminky ryickam v plnem akvarku !!

A pokud nasajete par kapek vody, tak podle mne k centralni jednotce ani nedojdou, vypari se po ceste nebo smisi s odpadem.

A tlak bych taky neresil ono to neni vakuova vyveva a staci otevrit dvere a vse se vyrovna.

Takze nebudme Americane, kteri za jizdy zapnou tempomat a jdou si varit kafe.

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.Jan Galuszka

Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fandaelektronik.cz  , WEB:WWW.ELEKTRONIKA.CZ