[OT] Centrální vysavač Re: [OT] roboticky vysavac

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 6 07:46:32 CEST 2020

Pokud bude barák dobře utěsněný, bude to simulovat velkou nadmořskou výšku
v kuchyni si nic neuvaří :-)
Pro nízkoenergetické domy to nebude - nebo bude muset být centrální
jednotka uvnitř
a filtrovat dobře výstupní vzduch.

Všichni tu mluvili o pozitivech a sociálních jistotách.  Já jsem slyšel
story, když vysajete ponožku a ona se někde zašlehne  - ideálně v nějakém
ohybu.
A osobně by mě zajímalo, jak je to s vodou... co když nasaju vodu? Dejme
tomu, že je na to centrální vysavač stavěný, ale zbytky vody v trubkách +
usazený prach....?

Bez
virů. www.avast.com
<#m_-7345641373887432157_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>