Monitor na praci

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Říjen 2 20:09:44 CEST 2020

Vyzkoušel jsem kdeco.
24" Samsung 245T mne řezalo v očích, v práci mám 245B což je horší
displej ale neřežou mne oči a taky do něj nečumím imrvére.
Syna ne a tak jsem mu ho daroval, když se odstěhoval.
Je s ním spokojený.
Pak jsem vyzkoušel TV 32" a docela dobrý.
Pak jsem si od firmy dovezl 2x NEC 42", jeden (NEC M40) používám jako
telku via STB AB Cryptobox 702T který mohu každému doporučit.
Tedy ten větší STB, ten mini není tak dobrý. Nahradil v našem SVJ
několika lidem nekvalitní DVB-T2 v jejich TV.
Monitor co používám jako TV má asi 36 kg a vzadu dvě držadla aby to
mohli vzít dva lidé.
Je to takové kvalitní a masivní provedení a ani to nevypadá jako monitor.
A u PC používám 42" NEC MultiSync V423, mám to asi tak z 1 metru, oči
úplně v pohodě, má to i PIP a dálkové ovl.
Nic lepšího jsem zatím neměl a 4K se bráním právě kvůli malým ikonám a
písmu.
Mám tady ještě 2ks NEC 32" NEC 3215 ale i když to má haldu vstupů, tak
ne HDMI a rozlišení je 1360x768.
Taky s dálkovým ovl. Jsou k mání za cca 2500 za ks. (bez nožiček a tak
spíše k montáži na zeď).
Teď zrovna v Kauflandu měli vhodný držák za cca 250Kč.
J. Polívka