Monitor na praci

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 2 12:05:47 CEST 2020

Ano s tím žádný problém nebyl dalo se s tím pracovat jako s běžným
monitorem. Rychlé pohyby jako videa jsou omezené tou rychlostí cca 10 FPS,
ale to už jsem tu psal. Rychle pohybující se text sice není úplně plynulý a
je tam vidět právě ta snímková rychlost, ale ničemu to nevadí. Ono tam jde
udělat různá nastavení právě kvůli dynamickým stránkám a ten monitor má
také nějakou svojí logiku a dokáže některé dynamické věci optimalizovat
tak, aby to bylo očím pohodlné. Někdo tu psal že by mu chyběla barva. Ano
to byl problém prvních dvou tří dnů ale pak jsem si na ten černobílý
obrázek zvyknul tak že mě naopak barva vadila. Ono to umí samozřejmě
odstíny šedi, takže lze různé věci jako grafy odlišovat. Ale samozřejmě
dělat nějaké náročnější projekty CADu, asi nebude  na eink to pravé
ořechové. Běžná kancelář jako maily tabulky Word atd. je na tom naopak
úplně super. To samé webové stránky běžné noviny zprávy a podobně. Jak jsem
psal budu si to asi pořizovat k Vánocům pokud se to vejde do těch 20kč.