RE: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 1 01:12:41 CEST 2020

Nechci do toho moc kecat, protože nejsem odborník na konektory XT60 a XT90. Ale co jsem viděl datasheety u dodavatelů běžných součástek (TME, RS), tak ten proud 60 A resp. 90 A je špičkový. Tedy stálý proud je 30 A resp. 40 A. Ano, viděl jsem i informace na modelářských webech, kde píšou ty vyšší údaje, ale tomu bych úplně klidně nevěřil.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, September 30, 2020 10:03 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Proudové zatížení přístrojová zdířka/svorka-banánek

Tak jsem ještě našel jiný pár toho XT60. Není kanárkově řlutý, ale víc do oranžova.  A dopadlo to podobně. Sice tolik nezčernal, ale ohnul se :-(
Evidentně nebudu sám, komu tenhle konektor nefunguje, namátkově: https://www.thingiverse.com/groups/ender3/forums/general/topic:37722

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>