Ak si chce niekto zasutazit na zenite...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 26 22:11:25 CET 2020

Jen tak v rychlosti jsem to proletel, je to pro me minimalne na pul hodiny,
mozna i vic i s  vypocty.
O vikendu to skusim.
Ale dostala me ta jedna z odpovedi:
Palivové súbory do jadrového reaktora...  jsem zvedavy , kdo to tam
zaskrtne.