Ak si chce niekto zasutazit na zenite...

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Listopad 26 19:16:32 CET 2020

Zdravim osadenstvo,

tento rok sa nemoze chodit do krcmy, takze logicky ani ZENIT nemohol byt
ako obvykle. Bohuzial len na dialku, bez smradu chloridu, chlebickami na
stoloch medzi papiermi, plosakmi, pajkovackami, vrtania plosakov na
krabiciach s pizzou na obed. V utorok a dnes sa konalo krajske kolo,
celostatne tento rok nebude.

Tu su anonymizovane testy ku teoretickej casti, mozete si cisto z hecu
vyplnit :-)

starsi studenti (3-4 rocnik):
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd_D0HQqhRZBt7JFGOMR0951ULx0MKIeLGrerV9lhHwIlCfeA/viewform?usp=sf_link

mladsi studenti (1-2) rocnik:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrj5SpiphLcnYdQirxvqf079fhMLdGhP5oIsAo6Qm7F6UDLw/viewform?usp=sf_link

Test sa vypracovava len s pouzitim kalkulacky, ziaden internet,
literatura, externa pomoc. Som zvedavy, kto bude mat plny pocet bodov.

Zadanie praktickej casti je tu
https://dvaluch.web.cern.ch/zenit/2020_krajske/ZENIT_2020_37_Kraj-Zadanie_praktickej_casti.pdf

zvysok ako obvykle na http://cern.ch/zenit

V prilohe jeden navrh, ktory ma velmi zaujal. Je od prvaka, ktory este
plosak nenavrhoval. Napriek tomu, ze pouzitie autoroutra nie je
povolene, vela sutaziacich proste rozhodilo suciastky na doske a
spustili autorouter. Niektori sa este hadali, ze to robili rucne, zrovna
ti, ktori ho nevedia ani zakladne nastavit. Hotove navrhy odovzdane 15
minut po zverejneni zadania...

Ako jeden z mala si precital zadanie a nastavil sirku vodica na nieco
viack ako defaultnych 0.15mm. Ked sa sutazi normalne, tak henti hned
vypadnu, lebo sa ich dosky nedaju vyrobit, alebo ak aj nieco vyleptaju
su nefunkcne.

Tu si chalan rozlozil suciastky a napriek tomu ako s tym zapasil poctivo
rucne naroutoval celu dosku. Naozaj ma moj obdiv.

b.