OT: tlak ve sklenici s horkou vodou

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 26 13:18:42 CET 2020

Je to jen roztaznost plynu v zavislosti na teplote....tim protrepanim
ten vzduch rychle ohrejete tou kapalinou. Jinak kapalina za normalnich
okolnosti vychladne driv nez vzduch stihne prohrat. Funguje to i
obracene s ledovou tristi. V podstate obracene zavarovani.

U te PETky do toho jeste asi vzstupuje to, ze se diky tvarove pameti
zacne smrskavat do puvodniho prefabrikatu pred vyfouknutim.

RV