OT: tlak ve sklenici s horkou vodou

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Listopad 26 13:51:56 CET 2020

Ne, rozhodně ven. Na PET lahvi je i stiskem cítit, že se v ní tlak zvýšil.  Ale ohřátí vzduchu uvnitř je myslím dobrý tip. To mě nenapadlo.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Thursday, November 26, 2020 1:05 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: tlak ve sklenici s horkou vodou

A nesyčí to náhodou dovnitř ?   Protřepáním se to třeba naopak ochladí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>