Re: Rychlost smart testů u 3TB disků

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 26 11:19:55 CET 2020

No za stejnou ceny byly i ty Toshiby....nicmene ja nevim proc, ale po
tom co mi odeslo v serveru nekolik Seagate disku pro mne tahle firma
skoncila. Provozuju doma vlastni server od roku 2004...za tu dobu se
asi 4x vymenil samotnej server a za tu dobu odesly (vetsinou na
lozisko) asi tri disky tehle znacky nez jsem presel na WD a od te doby
tuky tuk...a nekupuju jen serverove nebo nasove disky...behaly tam i
greeny.

RV