úklid v garáži

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Listopad 25 19:26:00 CET 2020

Ahoj,

v rámci jarního úklidu jsem se rozhodl udělat trochu místa "v garáži".

V nabídce je několik menších PC.
Slovem menší se myslí menší rozměr.

Jeden Alix 1C v plechové krabici s jednou CF kartou a 2,5" pata diskem.
V ceně redukce pata - sata z aliexpersu, nikdy nepoužitá. Nainstalované
staré FreeBSD, které je mimo podporu.

Pak tu mám jedo mini ITX. Je v ní nějaký VIA EPIA board.
https://www.viatech.com/en/support/eol/epia-eol/
Case je Emko 141 hliníková varianta (odkaz je na plechovou variantu a
bez zdroje)
https://www.emko.cz/produkty/it-skrine/mini-itx/mini-itx-standard/em-141-without-psu-h363
Tady odešel harddisk.

Pak tu mám jeden normální desktop od HP. Moc si nepamatuji, c je to zač,
je na něm nainstalovaný nějaký linux. Je z doby Win XP, takže celkem
postarší.

Cena je jednotná - za odvoz.
Po pravdě - nechce se mi s tím na poštu.