Re: Rychlost smart testů u 3TB disků

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Listopad 26 09:24:02 CET 2020

No keby bolo na mne, tak smr nekupim. Som upozornil ze su na hov.. tie
disky a ze to moze robit problemy. No zatial to bezi, uvidime.

Inak ide o disky WDC WD40EFAX-68JH4N0 4TB.

Na ten self test to pise totok:
Short self-test routine recommended polling time: 	 (   2) minutes.
Extended self-test routinerecommended polling time: 	 ( 462) minutes.
Conveyance self-test routinerecommended polling time: 	 (   2) minutes.

Trim mi na to nejde pustit, tak asi nepodporuju.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.