Re: Rychlost smart testů u 3TB disků

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 26 08:47:31 CET 2020

 To kdy to funguje nebo nefunguje jde právě velmi těžko předvídat. jJe to
opravdu náhodné a ten algoritmus nikdo nikdy pořádně neposal. Alespoň ne
tak že by se dalo přesně určit kdy disk začne přerovnávat data  a přestane
se se mnou bavit. Sami výrobci mlžili o tom že tam funkce SMR je a v
podstatě veřejnosti neřekli nic o šindelovém zápisu. Celá ta kauza s
šindelem vznikla až když lidi zjistili že to zlobí nebo že to je
nepoužitelné pro jejich aplikaci.

čtvrtek 26. listopadu 2020 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>