Re: Rychlost smart testů u 3TB disků

Čtvrtek Listopad 26 08:38:59 CET 2020

A nefunguje to hodne spatne jen ve velmi specifickych pripadech? Cekal
bych, ze architekti firmware se snazili nedostatky co nejvic eliminovat
a disk si bude v klidu samostatne optimalizovat obsah tak, aby byl v
pripade potreby pobrat vetsi porci dat bez zaseku. Takze takovy rezim
jednou denne vic dat zapsat by ho nemel rozhodit. Horsi je, kdyz uz asi
nema kde prazdne oblasti brat. A taky by me zajimalo, jestli funguje i
pro tyhle disky TRIM funkce? To by jim taky mohlo dost pomoci. Nakonec
system organizace dat je v principu podobny jako u SSD, musi se proste
mazat nebo prepisovat velke bloky...