Re: OT: Android a firemní a soukromá SIM.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Listopad 25 14:36:41 CET 2020

K DND na jednu SIM jsem nic nenašel, resp. dotaz ano, odpověď ne.
Dost se zmiňuje TASKER, ale ten asi funguje jen někde:
https://www.reddit.com/r/tasker/comments/b0a1o5/guide_use_tasker_to_enabledisable_second_sim_card/
Třeba Samsung ano, OnePlus ne. Vypadá to, že to nastavuje před ADB
commands, tak by asi stačilo najít příslušný příkaz pro daný mobil.
Nechce se mi kupovat mobil, kde to nepůjde...

Martin Hanek