OT: Android a firemní a soukromá SIM.

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Listopad 25 14:09:48 CET 2020

On Wed, Nov 25, 2020 at 02:00:20PM +0100, Martin Hanek wrote:
> Dobrý den,
> přemýšlím, že bych možná přešel na Android telefon. Nyní mám 2 tlačítkové,
> soukromý a firemní, který domů nenosím. Když mi někdo volá, nedovolá se, ale
> druhý den vidím číslo a volám zpět.
> Lze v Androidu nějak jednoduše vypnout SIM, aby se mi na firemní telefon
> nikdo nedovolal? Ale abych třeba viděl ty zmeškané hovory?

SIM vypnout jde, ale pak nevím jak je to s těmi zmeškanými hovory.
Operátor by asi poslal nějaké SMS, ale to nemusí být jisté. Spíše by
bylo vhodné nastavit DND. Hledejte Android a DND (Do Not Disturb).
Tam si naflákáte od kolika do kolika hodin nechcete být rušen. Problém
bude asi to udělat pro jenom jednu SIM.
https://android.stackexchange.com/questions/196606/how-to-enable-do-not-disturb-for-1-sim-only-in-a-dual-sim-phone
Ale asi na to existují nějaké aplikace…
Sám to takhle řešené nemám. Mám DND globálně, aby mě někdo neprudil
v noci…
--
Zito