Re: OT: Android a firemní a soukromá SIM.

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Listopad 25 14:50:34 CET 2020

Zdravím,

mám OnePlus 8, v nastavení jde SIM vypnout nebo zapnout. Ale nepoužívám dvě
SIM, nicméně u každé je vypínač a nastavení dalších funkcí.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com