platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 24 10:16:44 CET 2020

Jasně, to že "vydržel" je irelevantní informace - neznamená to, že když má
baterie kapacitu, že je schopna dodat krátkodobý výkon.
To myslím obecně. Nemusí to být případ váš... Mám zkušenosti, že za
většinou problémů stojí právě ta měkká baterka.
Nejčastěji dělá to, že při restatru a následném bootu to zabrzne a nic se
neděje.
A dokonce i zvláštní chování dotykové plochy při nabíjení. Nešlo
"dotykovat" , když se telefon nabíjel. Opět vyřešila výměna baterie.

po 23. 11. 2020 v 13:16 odesílatel Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>