platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 24 16:43:33 CET 2020

Nezkoušel jste tam prosím někdy přidat nějaký kondenzátor?

V mé staré Nokii se Symbianem byla dost velká baterku. Když odešla, tak jsem
tam provizorně strčil mnohem menší (menší než 1/2 té původní) baterku z jiné
staré (ještě tlačítkové) Nokie. Ty Nokie mívaly stejné konektory, resp. bylo
několik málo standardů.

Protože to fungovalo dobře, tak jsem na to časem zapomněl a provozoval to
s tou malou náhradní dlouho. Když pak změkla, tak jsem k ní přidal
kondenzátor
právě na krytí špiček. Tady to šlo dobře, protože jsem díky menší
baterce měl
kolem dost místa.

No a zdálo se mi, že to celkem slušně pomohlo.

PL