platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Listopad 23 13:16:31 CET 2020

Toto nebol ten pripad. Telefon bolo treba nabijat tak raz za 5 dni,
ked som ho pouzival len na telefonovanie. Ked som viac pouzival wifi a
internet (aj videa), stale vydrzal 2 dni. Obcas som sa aj zahral,
takze procesor som zatazoval. Pri tomto nezamrzal.
On zacal blbnut tak, ze po odomknuti obrazovky si spustil hocijaku
aplikaciu. Niekedy opakovane po jej zavreti. Tu pomohol len restart
alebo off/on. No a prave pocas nabiehania ostaval obcas visiet,
nereagoval na nic. Po vybrati a vlozeni baterky vacsinou nabehol.
Kym sa to stavalo obcas (raz za tyzden), nevadilo mi to. Ked sa to uz
stavalo casto, samozrejme som hned riesil vyber a objednanie noveho
mobilu. Je to uz skoro pol roka, takze naozaj to nepotrebujem riesit
(ani som nepotreboval, len som to spomenul).

miro

po 23. 11. 2020 o 10:47 Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napísal(a):