platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 23 10:47:08 CET 2020

Zamrzání telefonu většinou dělá právě ta už stará baterka. Je měkká a jak
procesor zabere tak krátkodobě padá napětí a kvůli tomu to mrzne. Jakmile
dáte novou v tu ránu to ožije a funguje bez problémů. Problém u těch výměn
je snad jen to že jsou některé ty baterie přilepené velmi kvalitní
oboustrannou lepicí páskou a je zábava jí vyndat bez toho aby člověk něco
neohýbal. A to i když se ohřeje horkovzduškou.
Já to dělám tak že ji vybiju úplně do mrtě i po otevření telefonu nejlépe
ještě nějakým odporem až na nulu a pak jí seshora rozřežu skalpelem. Zatím
žiju, měnil jsem jich odhadem tak 5 ks včetně jednoho tabletu.