platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 22 23:52:57 CET 2020

Tak samozřejmě nic proti Vašemu gustu. Ale já tedy rozhodně raději výměnnou.
Když jedu na delší dobu mimo civilizaci, tak sebou beru telefon + 2
nabité baterky.
Je to levné, velmi operativní a energeticky výhodnější než powerbanka
(odpadá dvojitá konverze).

PL