platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Listopad 23 00:08:21 CET 2020

Dalsi dovod (uznavam, ze zriedkavy) mam z vlastnej skusenosti.
Predchadzajuci smartfon mi po vyse 3 rokoch pouzivania zacal zamrzat,
nereagoval na ziadne tlacitka, dlhe podrzanie, kombinacie, ani na
pripojenie nabijacky, skratka na nic.. Jedine, co ho prebralo, bolo
vybratie a vlozenie baterky. Uz mam nejaky cas novy, uzivatelsky
nerozoberatelny. Ked sa zacne kazit rovnakym sposobom, asi budem musiet
cakat, kym sa baterka vybije. Alebo si nastudujem zmienovany servisny
postup...

miro