platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Neděle Listopad 22 22:27:02 CET 2020

OK. Díky za odpověď. Ale pak za sebe musím říct, že mi to takhle spíš
vyhovuje. Odnímatelná baterka znamená, že na stejnou kapacitu potřebuju
mnohem víc místa. Dok v telefonu, obal baterky, dvířka, to všechno
znamená hluché místo navíc. Dále kontakty, které po nějaké době už
nedoléhají jak by měly, takže se telefon občas resetuje a podobné
srandičky. Občas se taky dvířka vylomí.
Naproti tomu jednou za 2 roky, nebo i víc si s tím trochu pohrát, nebo
si nechat baterku vyměnit v servisu, mi přijde lepší.
Ale měla by být volba.
H.