platba kartou na internetu od 2021 bez smartfonu ? ktera banka ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Listopad 22 22:14:07 CET 2020

Je to podobne, jindy lepsi, jindy horsi, hrozi, ze neco poskodite. U
nekterych telefonu odlepit tu puvodni baterku vyzaduje skoro nasili. Pak
hrozi poskozeni telefonu.
Vymenitelna baterka bez naradi byla treba v Samsungu S5.

Martin Hanek